woensdag 21 december 2011

Staf op de Katapult!

Een tijd geleden dat ik iets op mijn blog heb geplaatst maar hier komt het. Vanaf september 2011 werk ik, als vrijwilliger, op de Katapult, de Bijbelschool die ik 2 jaar heb gevolgd. Mijn functie is: designer, club observator en leraar. Ik heb al les mogen geven over geestelijke strijd en in januari ga ik les geven over engelen en gevallen engelen, het beloofd een interessante les te gaan worden! Ook heb ik al veel gemaakt als designer van de Katapult, kaarten voor bidden en vasten (wapenrusting, proclamatiekaarten etc.), flyers (voor Katapult, gebedshuis, kanjerclub, tienerwerk), doopcertificaten, uitnodigingen, bijbelleesroosters, nieuwsbrief, website en nog veel meer! Als het drukwerk besteld is en binnen is gekomen ben ik altijd erg blij met het resultaat!

Het gaat verder heel goed hier in Den Helder, het huis waar ik woon is super en de afstand die ik moet fietsen naar de Katapult is klein. Klik hierboven in het menu op Thailand en op Wapens van de Heer, daar staat nieuwe informatie op!

Ik zal snel weer van me laten horen. Als je mijn nieuwsbrief wilt ontvangen klik op contact boven in het menu. Bekijk hieronder een filmpje dat ik gemaakt heb:

1 opmerking: