zondag 21 augustus 2011

Verhuizen!

Vrijdag 26 Augustus zal ik gaan verhuizen naar Den Helder!
Voor twee jaar lang heb ik op de Bijbelschool gezeten van Herman Boon, hier zal ik nu voor een jaar, vrijwillig, gaan werken. Ik zal o.a. les geven aan de studenten, dienen bij het bidden en vasten, op zendingsreis, in het staf team functioneren, mentorschap, het helpen opstarten van een 24-uurs gebedshuis, evangelisatie acties, kinderclubs en nog meer! Ook ga ik in samenwerking (vrijwillig) met Stichting Voorkom een lesbrief maken, over de verslaving aan games, die door heel Nederland (op scholen) gebruikt gaat worden. Ik zal afhankelijk van giften leven. Het wordt een druk, maar gezegend jaar.
Wilt u mij volgen (nieuwsbrief) of ondersteunen? Mail me: robinvane.katapult@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten